جان باختن یک شهروند پس از ضرب و شتم در بازداشتگاه کلانتری بناب

جان باختن یک شهروند پس از ضرب و شتم در بازداشتگاه کلانتری بناب

ضرب و شتم یک شهروند اهل ملکان در کلانتری این شهر منجر به مرگ وی شد. حجت اقتصادی یک شهروند اهل ملکان پس از بازداشت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان بناب در محل کلانتری این شهر به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

 حجت اقتصادی روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه ۹۷ توسط ماموران نیروی انتظامی کلانتری شهرستان بناب مورد ضرب و شتم قرار گرفته و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، این شهروند چندی پیش اقدام به خودزنی کرده و به دنبال آن به بیمارستان خمینی شهرستان بناب منتقل شده بود. در بیمارستان به وی داروهای آرام‌بخش تزریق شد که باعث بروز برخی حالات روانی در او شد. حجت که در صدد خروج از بیمارستان بود، با ماموران بیمارستان درگیر شد.
نیروهای پلیس به این محل مراجعه کردند و حجت را بازداشت کرده و او را به کلانتری شهرستان بناب منتقل کردند. در آنجا به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. براثر ضربات وارده٬ حجت اقتصادی جان خود را از دست داد”.
ماموران کلانتری با ادعای “ایست قلبی” حجت با خانواده اقتصادی در همان شب تماس گرفتند که برای تحویل گرفتن پیکر او در روز ۲۱ شهریورماه مراجعه کنند.

بنا به گفته خانواده٬ پیکر آقای اقتصادی مملو از آثار ضرب و شتم و کبودی بود که ارتباطی به وقایع پیش از بازداشت او نداشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

محكوميت رحيم غلامى به يك سال زندان

محکومیت رحیم غلامی به یک سال زندان رحیم غلامی فعال مدنی، محقق، شاعر و نویسنده آذربایجانی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد. این زندانی آذر...