حمله گارد زندان به دراویش متحصن در #زندان_تهران_بزرگ


حمله گارد زندان به دراویش متحصن در #زندان_تهران_بزرگ
 دراویش زندانی در تیپ یک زندان تهران بزرگ که برای رعایت اصل تفکیک جرایم دست به تحصن زده بودند از سوی گارد زندان مورد حمله قرار گرفتند. به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان - نه به اعدام به نقل از سازمان حقوق بشر ایران صبح روز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۸    دراویش زندانی در تیپ یک زندان تهران بزرگ که در اعتراض به عدم رعایت اصل تفکیک جرائم دست به تحصن زده بودند از سوی گارد زندان مورد حمله و ضرب و جرح قرار گرفتند. 
اسامی یازده تن از دراویشی که مورد ضرب و جرح قرار گرفتند به شرح زیر می‌باشد:
صالح الدین مرادی، مجید رشیدی، سعید سلطان‌پور، حیدر تیموری، احسان ملک مولوی، بابک مرادی، سخاوت سلیمی، علی اکبر داداشی، احمد ایرانی‌خواه، سعید دوراندیش و محمد کریم مایی.
بنا به گفته خانواده‌های این زندانیان، «فرزادی رئیس زندان تهران بزرگ پیش از این به زندانیان متحصن گفته بود که اگر شما به تحصن خود پایان ندهید ما جور دیگری با شما برخورد می‌کنیم
تا اینکه ساعتی قبل به دراویش متحصن حمله می‌کنند و آنها را مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهند. ما الان اطلاعی از وضعیت این‌ها نداریم که چطور هستند. تلفن نتوانستند بزنند، ولی به ما گفتند که وضعیتشان اصلا خوب نیست».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

محكوميت رحيم غلامى به يك سال زندان

محکومیت رحیم غلامی به یک سال زندان رحیم غلامی فعال مدنی، محقق، شاعر و نویسنده آذربایجانی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد. این زندانی آذر...