گزارشی از دهمین روز اعتصاب سراسری کامیونداران

گزارشی از دهمین روز اعتصاب سراسری کامیونداران و تحت فشار قرار دادن آنها برای شکستن اعتصاب همراه با تصاویر روز سه‌شنبه اعتصاب سراسری کامیونداران در شهرهای مختلف وارد دهمین روز خود شد. این اعتصاب که در اعتراض به صورت گرفت از روز یکشنبه اول مهرماه براساس فراخوان قبلی در شهرهای مختلف آغاز شد و تا کنون کامیونداران بیش از ۲۵۰ شهر در این اعتصاب شرکت کردند.
روز سه‌شنبه در دهمین روز این اعتصاب سراسری شهرهای بوشهر، مشهد، زرقان، مبارکه، اصفهان، شهرکرد، زنجان، شیراز، مرودشت، اراک، اردکان، اسدآباد همدان، بندرخمینی، بندرعباس، تایباد، ملایر، بروجرد، الیگودرز، نجف آباد، سیرجان، زرین شهر، سبزوار، دزفول، شهربابک، شاهرود، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قهدریجان، کنگاور، گرگان، محلات، ملایر و ، پایانه اکبرآباد تهران در اعتصاب بودند.
شایان ذکر است که به‌رغم تهدیدات و بازداشتهای گسترده رانندگان کامیون و تلاش‌های عوامل حکومتی برای پایان دادن به این اعتصاب، اما رانندگان کامیون همچنان بر ادامه اعتصاب خود تأکید دارند.
دوشنبه شب ۹ مهر ۹۷ مأموران نیروی انتظامی اقدام به كندن پلاكهای كامیونها در دو پاركینگ در اراک به نامهای پارکنیگ انصاری و ربیعی نموده و خطاب به رانندگان اعتصابی اعلام كرده اند كه برای گرفتن پلاكها به محل نیروی انتظامی مراجعه کنند.
همچنین در شهر توره (بین بروجرد و ملایر) نیز نیروهای حکومتی پلاك های کامیون های در حال اعتصاب را کنده اند.
یكی از رانندگان در صالح آباد همدان هم اطلاع داد که در شرکت فولاد ویان، پلاک های کامیون های اعتصابی توسط ماموران اطلاعات کنده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

محكوميت رحيم غلامى به يك سال زندان

محکومیت رحیم غلامی به یک سال زندان رحیم غلامی فعال مدنی، محقق، شاعر و نویسنده آذربایجانی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد. این زندانی آذر...