زانیار دباغیان فعال کارگری باید فورا آزاد شود

زانیار دباغیان کارگر شهرک صنعتی در سنندج روز ١٦ مهر در منزل شخصی اش توسط نیروهای امنیتی و نظامی حکومت اسلامی دستگیر شده است. طبق اخباری که در اختیار ما گذاشته شده خانواده زانیار دباغیان از محل نگهداری او بی اطلاع هستند و در مراجعات آنها به نیروهای امنیتی  نتوانسته اند زانیار دباغیان را ملاقات کنند.

دستگیری  زانیار دباغیان فعال کارگری در روز ١٦ مهر در شرایطیکه  که راننده های کامیون در بیش از ٣٠٠ شهر در حال اعتصاب هستند و  بازاریان و مغازه داران سنندج همگام در سطح سراسری  دست به اعتصاب عمومی علیه حکومت اسلامی زده اند، اقدامی زبونانه و بیمقداری است که در چند ماه گذشته با دستگیری فعالین کارگری و فعالین اجتماعی پیش برده است.

ایجاد فضای رعب و وحشت و دستگیری و شکنجه، سیاست همیشگی حکومت اسلامی بوده است. اما اینبار این مردم معترضند که با برپایی اعتصاب و تجمعات اعتراضی علیه گرانی و فساد و دیکتاتور مزدوران را به وحشت انداخته اند.

زانیار دباغیان فعال کارگری و کارگر شهرک صنعتی سنندج و کلیه کارگران و  زندانیان سیاسی باید فورا و بدون قید و شرطی آزاد شوند.
 #ما_براندازيم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

محكوميت رحيم غلامى به يك سال زندان

محکومیت رحیم غلامی به یک سال زندان رحیم غلامی فعال مدنی، محقق، شاعر و نویسنده آذربایجانی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد. این زندانی آذر...