پیام صوتی همسر آقای هاشم خواستار در مورد بازداشت ایشان توسط اطلاعات سپاه

پیام صوتی همسر آقای هاشم خواستار در مورد بازداشت ایشان توسط اطلاعات سپاه

خانم صدیقه مالکی همسر آقای هاشم خواستار طی یک پیام صوتی اظهار داشتند که حفاظت اطلاعات سپاه عامل بازداشت و ممنوع الملاقات کردن هاشم خواستار است.

 مهندس هاشم خواستار، رئیس کانون معلمان خراسان توسط حفاظت اطلاعات سپاه بازداشت و در بیمارستان ممنوع الملاقات شده است.
در پی ناپدید شدن آقای هاشم خواستار روز چهارشنبه ۲ آبان ماه به خانواده ایشان اطلاع داده شده که وی در بخش بیماران روانی بیمارستان ابن سینای مشهد بستری است. اما پس از مراجعه خانواده آقای هاشم خواستار، ماموران حتی لحظه ای اجازه دیدار با ایشان را ندادند. آنها همچنین از دادن هر گونه اطلاعات در خصوص علت ربوده شدن و بستری کردن این معلم خودداری کردند. اما به خانواده ایشان گفته شد که آقای خواستار به دستور دادستان بستری و ممنوع الملاقات است.
خانواده آقای خواستار به شعبه ۹۰۳ دادگاه انقلاب مشهد مراجعه کردند و خواهان علت بازداشت آقای خواستار شدند. اما در دادگاه به ایشان گفته شد که آقای خواستار پرونده ای در این شعبه ندارد و دلیلی برای بازداشت و بستری و ممنوع الملاقات کردن وجود ندارد.
پس از مراجعه مجدد خانواده به بیمارستان برای ملاقات با آقای خواستار نیروی انتظامی مستقر در بیمارستان همراه با حراست خانواده ایشان را از بیمارستان بیرون کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

محكوميت رحيم غلامى به يك سال زندان

محکومیت رحیم غلامی به یک سال زندان رحیم غلامی فعال مدنی، محقق، شاعر و نویسنده آذربایجانی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد. این زندانی آذر...